Administration

Vi varetager administration af ejendomme, fra erhvervslejemål til private beboelseslejemål, ligesom vi forestår administration af ejerforeninger. Vi arbejder med vores lokale forankring og tilbyder administration i Nordjylland.



  • Opkrævning af leje, deposita, varme, aconto, fællesomkostninger m.m.
  • Udarbejdelse af regnskaber
  • Lejekontrakter - Bolig og Erhverv
  • Varslinger, leje reguleringer m.m.
  • Rekvirering af Håndværkere
  • Kontrol og betaling af drift / omkostninger.
  • Løbende lejer kontakt
  • Annoncering / udlejning
  • Vicevært kontakt
  • Flyttesyn / afregninger
  • Varme og forbrugsregnskaber
  • Reguleringer af aconto
  • Reguleringer af skatter / afgifter
  • Påkrav / Varslinger m.m.
  • Husorden, opfølgning
  • Indflytningssyn / afleveringer
  • Ejendomsdrift / optimering
  • Viceværtsservice, håndværker service
  • Og meget mere......

Ydelser indenfor ejendomsadministration:

En god og løbende kommunikation med ejer, lejer, vicevært og andre interessenter vægter vi meget højt! Når vi varetager administrationen er det for at bidrage! Både til optimering af driften og økonomien og ikke mindst opnå blivende relationer med alle parter! 

Administration adhoc eller total.


Uanset om du har en enkelt udlejningsejendom / lejemål eller et ejendomsselskab så kan administrationen og driften være omfattende. Med os som assistance eller administrator kan du være tryg ved, at vi kommer hele vejen rundt og tager hånd om alle de opgaver vi aftaler.



Administration er meget mere:


Det er lejernes hjem! Derfor er tillid og trykhed vigtig. Vi er hurtige til at løse udfordringer og imødegå evt. problemer i opløbet. Det giver tilfredse lejere og ejere, og en langt nemmere drift!